Reseteaza cheia pt intervalul de service VW Golf 5

Reseteaza cheia pt intervalul de service VW Golf 5.  S-a apropiat momentul cand trebuie sa schimbi consumabilele cum ar fi filtrele si uleiul la VW Golf  V  si nu sti cum se reseteaza inervalul de service care iti readuce aminte ca trebuie sa schimbi filtrele si uleiul.

Dupa ce ati facut revizia trebuie sa resetati calculatorul de bord pe display-ul caruia a aparut cuvantul service in 2000 sau numarul de zile pana cand trebuie sa schimbati consumabilele Volkswagen Golf MK5.

Indiferent de motorizare, tip combustibil, tip caroserie (break, hatchback, coupe) , capacitate cilindrica si anul in care a fost fabricat aceasta procedura este la fel pentru toate modelele de VW Golf 5.

Urmariti pasii de mai jos si veti reusi sa resetati cheia de service la VW Golf 5, mai jos aveti o poza cu eroarea care apare pe monitorul din centrul bordului, aceasta difera in functie de masina si piata pentru care este fabricata. Procedura de a reseta aceasta eroare este la fel pentru toate modelele.

Reseteaza interval service VW Golf V

In partea dreapta a bordului sub kilometraj aveti un buton pe care este trecut 0.0 acest semn, vedeti in poza de mai jos.

Apasati si tineti apsat acest buton.

 

Reseteaza cheie service la VW Golf V

 

Puneti contactul autovehicolului fara a porni motorul.

Eliberati butonul 0.0 din poza de mai sus.

Acum in partea stanga a bordului sub turometru aveti doua butoane pe unul este trecut litera h si pe cel de langa el este trecut litera m sau min, vedeti in poza de mai jos.

 

Reseteaza computer bord VW Golf 5

 

Apasati si tineti apsat buton min sau m in functie de masina pana cand cheia pentru intervalul de service se reseteaza.

Gata service-ul s-a resetat.

 

Daca aveti intrebari despre cum se reseteaza anumite indicatoare de pe bordul unui autovehicul cum ar fi: led airbag, bec frana de mana, service, oil service, oil insp, inspectie, main reqd si asa mai departe nu ezitati sa ne lasati un comentariu mai jos despre problema pe care o intampinati si unul din expertii nostri te vor ajuta cu un raspuns.

 

84 thoughts on “Reseteaza cheia pt intervalul de service VW Golf 5

  • 19/05/2020 at 2:50 pm
    Permalink

    Buna ziua,cum pot sa resetez martorul de presiune roti din bord la un golf 5 …multumesc

    Reply
  • 16/04/2019 at 8:02 am
    Permalink

    Buna ziua,
    Am un Golf 5 , 1,4 din anul 2008. Are urmatoarea problema: cind este cald afara masina nu porneste din prima, trebuie sa dau de mai multe ori la cheie, se aude ca un ciriit lung.
    Care sa fie problema. Imi puteti da un sfat

    Reply
  • 15/03/2019 at 1:26 pm
    Permalink

    BUNA!
    OARE DE CE IMI STA APRINS INTERMITENT MARTORUL DE BORD DE LA FRANA DE MANA… LA UN GOLF 5 1.4 BENZINA
    MULTUMESC

    Reply
    • 23/10/2020 at 2:13 am
      Permalink

      Buna dimineata, e posibil ca placutele de frana sa fie pe terminate, verificati placutele.

      Reply
  • 28/04/2018 at 2:39 pm
    Permalink

    Buna ziua ,
    Am un golf 5 1.9 tdi , an 2004 …atunci cand este clad afara sau motorul incalzit imi porneste foarte greu …cand este frig porneste la prima cheie …care ar fi cauza ? Mersi anticipat de raspuns.

    Reply
  • 17/07/2017 at 8:12 pm
    Permalink

    Buna , am si eu o problema la un golf v , mi s-a aprins in bord martorul servodirectie rosu , am oprit masina , iar dupa am repornit-o si martorul si-a schimbat culoarea in galben . Care ar putea fi cauza ?

    Reply
    • 18/08/2017 at 7:29 am
      Permalink

      Buna Laura, verifica te rog uleiul de servodirectie, cum poti sa-ti dai seama da ai ramas fara, atunci cand rotesti de volan maxim stanga sau dreapta se aude un sunet ciudat !

      Reply
  • 17/07/2017 at 12:55 pm
    Permalink

    Buna ziua,

    Am un golf 5 1.9 tdi din 2008 cod motor BLS (105 CP) si am o problema cu calculatorul coloana volan. Codul modulului este: KO953549 BK, stiti cumva o sursa pentru o piesa dezmembrata? Tot am cautat pe net dar nu gasesc acest cod. Cunoasteti cumva coduri echivalente cu cel de sus care s-ar potrivi la masina mea?

    Va multumesc anticipat!
    Cu stima, Miklos

    Reply
    • 18/08/2017 at 7:27 am
      Permalink

      Buna ziua, codul cred ca este gresit nu reusesc sa gasesc nimic cu acest cod. Pentru dezmembrari cautati online !

      Reply
  • 13/07/2017 at 10:13 am
    Permalink

    Salut,

    Am display-ul defect de la bord, poza o atasez, stiti cum pot sa o repar, nu vreau sa schimb tot bordul, poate un alt display ieftin? Nu e important, dar imi doresc sa se vada bine si nu merita sa dau multi bani pt asta… Sfaturi va rog?

    [IMG]http://i68.tinypic.com/1zvv0wz.jpg[/IMG]

    Reply
    • 18/08/2017 at 7:23 am
      Permalink

      Salut Marius, poti sa schimbi doar display-ul cu unul second hand, sau incearca sa cauti pe aliexpress! Unul nou original e foarte scump si nu se merita.

      Reply
  • 21/06/2017 at 4:54 pm
    Permalink

    am un turan 2003 am schimbat uleiul fltru si cand lam pornit imi apare pe displei ,motorhaube offen pe urma servis 700 km pe urma stop eroare daca poti sa ma ajuti iti multumesc

    Reply
    • 07/07/2017 at 7:42 am
      Permalink

      Salut Nicu, motorhaube offen cred ca iti apare ca este deschisa capota, iar martorul de service se poate reseta cu ajutorul butoanelor de pe bord.

      Reply
  • 15/05/2017 at 12:42 pm
    Permalink

    Buna ziua. Am un Golf V an 2007 decembrie, motor 1,9 cumparata in decembrie 2015. Nu am aflat pana acum daca masina mea are sau nu din fabrica computer de bord. Pe maneta de semnalizare are semnele specifice computerului dar nu functioneaza. Unii mi-au spus ca ar trebui sa aiba altii nu are aceasta functie. Este posibil sa nu aiba? Multumesc.

    Reply
    • 22/05/2017 at 5:20 am
      Permalink

      Salut Costel, daca la computer de bord te referi la ce am scris eu in articol, mai exact sa te anunte atunci cand trebuie sa schimbi uleiul sau filtrele raspuns este, da toate modelele de Golf 5 au aceasta avertizare.
      Daca te referi la faptul ca trebuie sa-ti arata consumul, sau cati kilometri ai parcurs de cand ai pornit ultima data masina si cati litri a consumat in aceasta perioada, etc raspunsul este da, posibil sa nu aiba. Daca apesti pe acele butoane de care ai vorbit in comentariu iar pe display nu se schimba nimic atunci sigur nu are.

      Reply
  • 15/11/2016 at 6:01 pm
    Permalink

    Buna, de curand mi s-a aprins in bordul masinii golf 5 an 2005 un martor care imi spune ca am un bec de faza scurata ars. Am inlocuit becul dar martorul nu a disparut. Cum il pot reseta. Multumesc mult!

    Reply
    • 15/11/2016 at 6:48 pm
      Permalink

      Buna seara Eusebiu, dupa ce ai schimbat becul introdu cheia in contact porneste motorul pe urma opreste-l. Asta trebuie sa reseteze becul. In caz ca acesta nu se stinge verifica si alte becuri, inclusiv cel de la numarul de inmatriculare.

      Reply
      • 16/11/2016 at 3:29 pm
        Permalink

        Multumesc mult.Voi verifica toate becurile.

        Reply
        • 17/11/2016 at 12:22 pm
          Permalink

          Te salut din nou.Mai am o problema si anume nu se incuie portiera din stanga nici din cheie si nici din telecomanda.Care sa fie problema?

          Reply
          • 17/11/2016 at 6:05 pm
            Permalink

            Salut, greu sa-mi dau seama daca nu vad masina. Insa imi pot da cu parerea, daca usa nu se inchide deloc posibil sa ai probleme cu inchizatorul uite aici un cod 113509 Topran pentru VW Golf 5 Hatchback, poti sa-l cauti pe google sa vezi despre ce este vorba.

  • 29/04/2016 at 4:30 pm
    Permalink

    Salut, am un Golf 5 si am demontat consola apoi am montat-o inapoi. Am pornit motorul si nu se mai stinge martorul “air bag”, ce pot face ca sa remediez problema, mulțumesc!!

    Reply
    • 30/04/2016 at 7:10 pm
      Permalink

      Salut Danut, din pacate martorul de la airbag nu se poate stinge fara unelte speciale. Desfa consola si verifica toate conexiunile. Daca limina galbena de air bag este aprinsa acesta nu functioneaza.

      Reply
      • 05/05/2016 at 4:12 pm
        Permalink

        Am verificat si nimic. Cand am dat consola jos am scos mufa aceea de la airbag( cea de langa butonul de avarii). Ce m-ai sfatui sa fac? Multumesc

        Reply
        • 06/05/2016 at 5:46 pm
          Permalink

          Incearca sa pui masina pe un tester, vezi ce erori da. Sau verifica si firele care intra in mufa. Daca nu ma insel mai este o mufa care are legatura cu airbagul sub scaunul soferului verifica si acolo.

          Reply
          • 13/12/2016 at 11:42 pm
            Permalink

            Salut, am si eu o problema cu un Golf 5 1.9 din an 2004. Cineva mi-a verificat câteva siguranțe si relee , apoi mi-a apărut in bord eroarea cu airbagul de la șofer cel din bord. Am resetat calculator dar apare în continuare airbagul. Am avut o siguranță arsa în panoul de la motor a schimbato apoi după ce a scos releele mi-a apărut eroarea cu airbagul. Aparuse si cel cu esp dar a dispărut etc după ce am mers cu mașina.

          • 14/12/2016 at 1:02 pm
            Permalink

            Salut Adria, cel mai des defect intalnit atunci cand aparare martorul de airbag La Golf V este de la mufa de sub scaunul soferului. Avand in vedere ca acesta s-a aprins dupa ce s-a umblat la sigurante este posibil sa fie de la tablou.

          • 13/12/2016 at 11:57 pm
            Permalink

            Sa fie senzorul din canapea? Ca de ceva zile a fost folosită de mai multe persoane si am tot mutat canapeaua

          • 14/12/2016 at 1:02 pm
            Permalink

            Este posibil sa fie si acela.

  • 06/04/2016 at 5:21 pm
    Permalink

    Buna ziua,
    Va rog sa ma ajutati. Am un Golf V din 2004, 1.9 TDI. Am schimbat placutele de frana (placute cu tot cu senzor) si becul din bord cu placutele de frana inca se mai aprinde! Cum pot anula eroarea sau care credeti ca este problema?
    Va multumesc anticipat!

    Reply
    • 06/04/2016 at 5:34 pm
      Permalink

      Salut Horia, verifica bine daca ai conectat senzorul de la placutele de frana. Nu trebuie sa se aprinda daca ele sunt noi.

      Reply
  • 29/02/2016 at 5:48 pm
    Permalink

    Multumesc pt sfat dar am inlocuit senzorul si e aceasi situatie eu sunt in Germania si aici sa sti ca sunt mai slabi ca ai nostri si apoi aici trebuie sa te programezi si totul e mai scump ca la noi, si dau din umeri si nu stiu care e cauza. Daca stiti alceva vas ruga sa-mi dati de stire. Multumesc

    Reply
    • 04/03/2016 at 4:23 pm
      Permalink

      O problema asemanatoare am si eu la motorul de 1.9 si pe lnaga martorul de bujii se aprinde si chek engine, l am pus pe tester si cica ramane o clapita deschisa , a sters eroarea si gata dar a aparut iar la 2 sapt, mecanicul a zis ca e anulat filtrul de particule si ca e de la soft.

      Reply
      • 06/03/2016 at 8:40 am
        Permalink

        Salut Adrian, cauza poate fi de la mai multe piese. Daca afli exact de la ce au ramas martorii de bujii si check engine aprinsi te rog sa revii cu un feedback si pentru alti utilizatori.

        Reply
    • 06/03/2016 at 8:38 am
      Permalink

      Greu sa-mi dau seama, daca la service nu au descoperit din ce cauza este stricata.

      Reply
  • 06/02/2016 at 1:54 pm
    Permalink

    Va rog cine ma pote ajuta ,la Golf 5 tdi mto r de 2000 sa aprin semnul de incalzire buji si simt ca nu mai functioneaza turbo. S-a mai intamplat de cateva ori dar am suflat saenzorul de presiune al turbosuflantei si am resetat si prin decuplrea plusului de la acumulator si isi revenea mereu dar acum nu mai vrea si tot timpul senzorul clipeste in bord si nu mai trage daca nu intra turbo in functiune. Multumesc.

    Reply
    • 09/02/2016 at 2:29 pm
      Permalink

      Salut Nechita, probabil senzorul este stricat si trebuie inlocuit. Verifica masina la un service autorizat, cauta online si poti sa gasesti mecanici unde diagnosticul este oferit gratis. Este normal ca masina sa nu traga daca turbo nu merge.

      Reply
  • 06/02/2016 at 8:18 am
    Permalink

    Buna ziua,

    Multumesc foarte mult pentru raspuns.
    E clar ca nu se poate da un sfat concret, asa pe nevazute. Parearea ta conteaza foarte mult pentru ca cel putin stiu la ce sa ma astept daca duc masina la service .
    In concluzie am sa merg cu masina la un service sa vad ce imi spune un mecanic.

    Toate cele bune,
    Miklos

    Reply
  • 03/02/2016 at 1:49 pm
    Permalink

    Salut,
    Revin cu o noua intrebare.
    Dupa cum am mai scris am un golf 5 1.9 TDI din 2008. Masina a fost achizitionata second hand in decembrie 2015 iar incet-incet apar asanumitele defectiuni ascunse. Se pare ca patineaza ambreiajul fiindca masina nu se accelereaza normal pe masura cresterii turatiei motorului. In plus daca apas mai tare pe pedala de acceleratie, se aude un zgomot, parca motorul devine mai zgomotos, mai ales la treapte 4 si 5.
    Schimbarea vitezei de la o trepta la alta este foarte lina, fara probleme.
    Mentionez ca volanta nu bate la relantiu si nici cand apas pedala de ambreiaj.
    Intrebarea mea este urmatoarea:
    Trebuie sa schimb tot chitul de ambreiaj sau numai discul? Dupa cum am vazut chitul costa destul de mult.
    Sunt curios de sfatul tau.

    Multumiri anticipate!

    Reply
    • 04/02/2016 at 8:35 am
      Permalink

      Salut, este greu sa-mi dau seama daca nu vad si nu aud masina. Am sa incerc sa va raspund cat mai precis. Da, se poate schimba doar discul de ambreiaj, insa recomandat este sa schimbati tot kitul, asta include disc, placa, rulment. Un kit ambreiaj bun producator LUK costa in jur de 1000 lei.
      Sunetul pe care-l auzi cred ca este vorba de volanta, tu ai detaliat bine insa e greu sa-mi dau cu parerea daca nu asculti masina/nu o testezi.
      Kit ambreiaj cu volnata costa in jur de 2100 lei acelasi producator.

      Ce iti pot spune despre masina ta este ca, cele mai dese probleme grave intalnite sunt ambreiajul cel original se strica foarte repede si urmatoarea piesa proasta din fabrica este compresorul de AC sau clima.
      Cu stima!

      Reply
  • 01/02/2016 at 4:36 am
    Permalink

    Buna. In cazul in care nu am acel buton ? Nu este “inzestrata” cu acel buton.

    Reply
    • 01/02/2016 at 8:55 am
      Permalink

      In cazul in care nu ai buton de resetare senzor presiune roti se poate stinge doar cu un aparat special. Sau daca ai mufa obd poti sa-ti iei o aplicatie pe telefon pentru a stinge astfel de erori. In cel mai bun caz se va stinge singur.

      Reply
  • 30/01/2016 at 6:50 am
    Permalink

    Buna. Va rog daca puteti sa ma ajutati. Am un Golf 6 an 2012, dupa ce am schimbat cauciucurile prin decembrie mi sa aprins in bord martorul de senzori presiune in pneuri. Am verificat presiunea si este egala in toate rotile. Cum as putea sa-l sting ?

    Reply
      • 14/02/2016 at 11:16 pm
        Permalink

        Buna! in legatura cu butonul pt presiunea pneurilor , eu de ex. la golf plus din ’05 daca tin apasat acel buton , imi face acel sunet si in functie de ce temperatuta este afara , ma anunta prin acelasi sunet de fiecare data cand inregistreaza acea temperatura.

        Reply
    • 11/01/2016 at 6:48 pm
      Permalink

      Din pacate masina ta nu are aer conditionat. Singurul lucru pe care il poti face sa eviti caldura din masina este o folie Llumar pentru protectie. Vara in zilele calduroase o sa fie de mare ajutor, temperatura scade cu cateva grade folie autorizata RAR au garajul in Bucuresti sector 6 cartier Crangasi.

      Reply
      • 18/01/2016 at 10:54 am
        Permalink

        Buna ziua. Am un Golf V 1.9 din 2008.
        Mi s-a descarcat acumulatorul iar dupa ce l-am schimbat si am pornit motorul, au ramas aprinse 3 becuri de culoare galbena care nu se mai sting. Este vorba de martorul servodirectie, martorul ESP si cel de controlul presiunii la roti. Pe cele doua din urma am incercat sa le resetez din butoane, dar nu reactioneaza. Va rog dati-mi un sfat ce trebuie sa fac ca totul sa revina la normal.
        Va multumesc.

        Reply
        • 20/01/2016 at 5:47 pm
          Permalink

          Salut Miklos, nu stiu exact din ce cazau s-au aprinis aceste erori dupa ce ai schimbat bateria auto, este posibil sa fie da la calculator, ce iti pot spune este ca daca ai pus un alt acumulator pierzi si cd playerul iti trebuie codul acestuia ca sa-l poti reporni.

          Reply
          • 22/01/2016 at 11:09 am
            Permalink

            Salut,
            Multumesc pentru raspuns.
            Intre timp problema s-a rezolvat de la sine .A doua zi dupa ce am schimbat acumulatorul, am rulat cu masina cca. 100 m si s-au stins martorii fara sa fac ceva. “minune”?!. Cd playerul l-am repornit cu codul lui.

            Sa ai o zi buna!

          • 26/01/2016 at 10:51 am
            Permalink

            Salut Miklos, iti multimim ca ai revenit cu un feedback, astfel ajutam si alti utlizatori care intampina aceeasi problema ca a ta. Cu stima!

  • 10/01/2016 at 7:09 pm
    Permalink

    Buna seara! Multumesc mult pt raspuns, nu ma asteptam sa fie asa repede.Trebuie atunci sa o duc la un electrician, cred. Daca tot sunt pe aici mai am o intrebate, nu imi dau seama daca are sau nu aer conditionat. Nu are nici un buton de Ac. Are doar ceva cu gradele si cu treptele de temperatura. Ma puteti ajuta?

    Reply
    • 10/01/2016 at 7:51 pm
      Permalink

      Buna Anca, am sa-ti arat doua poze cu bordul masinilor VW Golf 5 fara aer conditionat.
      VW Golf 5 dublu climatronic
      VW golf 5 fara aer conditionat
      Te rog sa-mi spui cu care din imaginile de mai sus seamana cu masina ta.
      Una din ele are dublu climatronic, asta inseamna ca e mult mai buna decat una cu aer conditionat. Iar una este fara AC si Clima.
      Astept raspunsul tau.

      Reply
  • 10/01/2016 at 4:55 pm
    Permalink

    Buna! Am un Golf 5 TDi, de un timp nu imi mai scoate nici un sunet cand nu am centura pusa sau pun avariile ori semnalizez, care ar fi oare problema? Multumesc.

    Reply
    • 10/01/2016 at 5:45 pm
      Permalink

      Buna seara Anca, am intalnit o problema asemanatoare la o alta masina, ori este o siguranta arsa ori un releu nu mai functioneaza cum trebuie.

      Reply
  • 06/01/2016 at 10:30 pm
    Permalink

    Buna sera. Sunt posesorul unui Golf5 din 2004 si de ceva saptamâni ma confrunt cu niște probleme. In bordul mașinii imi apar cu galben martorii de servo direcție si ESP iar rareori si cel de ABS. La ultima scanare imi arată următoarele erori 02546 limitator direcție Permanent si 0077 ultima cifra nu reușesc sa o descifrez unde spune de senzorul unghiular direcție Permanent. Am încercat sa șterg eroarea dar nu imi permite din calculator.
    Va multumesc!

    Reply
    • 07/01/2016 at 4:37 pm
      Permalink

      Buna seara Gabriel, pentru cod eraore 02546 incearca sa faci asta: porneste motorul, pasul 2 este sa indreapta volanul (rotile drepte) si lasa-l asa pentru 5 secunde, intoarce volanul maxim la stanga si dupa ce s-a intors de tot tine-l asa pentru 10 secunde, pe urma intoarce volanul maxim la dreapta si dupa ce s-a intors de tot tinel asa pentru 10 secunde, acum indreapta volanul (rotile drepte) opreste motorul. Pune contacul si asteapta 5 secunde.

      Eroarea cu numarul doi are cifra corecta 00778 .

      Reply
      • 07/01/2016 at 11:00 pm
        Permalink

        Buna seara. Va multumesc pentru raspuns. Am urmat indicatiile dumneavoastră dar nu am avut nici un rezultat, martorii raman in continuare aprinși, iar servo nu merge. Precizez ca martorul de servo mi s-a aprins in momentul in care bateria imi dadea semne de oboseala, am inlocuit-o cu una noua de 74 Ah, motorul fiind 1.6 benzina.

        Reply
        • 10/01/2016 at 5:42 pm
          Permalink

          Daca servo directia nu merge, te rog sa verifici curea de accesorii sau uleiul de pompa de servo.
          Inca o intrebare pentru tine ai un led rosu aprins pe bord ?

          Reply
          • 09/03/2016 at 11:11 pm
            Permalink

            Buna seara. Am rezolvat problema. A trebuit sa astept cateva saptamani pana sa se stinga martorul esp si am urmat pasii pentru servo si nu s a mai aprins de atunci. In schimb ocazional se mai aprinde cel de esp + abs. Dupa scanare imi spune ca ar fi rulmentul de la roata stanga, cred ca banda magnetica mai mult ca sigur. Va multumesc

          • 11/03/2016 at 5:25 pm
            Permalink

            Salut Gaby, in primul rand vreau sa-ti multumesc ca ai revenit asupra acestei probleme si ne-ai scris ce s-a intamplat. Sper sa rezolvi si erorile de la esp si abs. Cu stima!

  • 02/01/2016 at 7:33 am
    Permalink

    Buna ! Am si eu un Golf 5 1.9 tdi . Iar azi dimineață cand am pornit sa aprins un martor de culoare galbena si este aproximativ ca cel de la ulei doar ca are niste valuri sub el . Ce înseamnă ?

    Reply
    • 02/01/2016 at 11:25 pm
      Permalink

      Led bord galbedn leval ulei mic VW Golf 5
      Ti-am atasat o poza cu ce cred eu ca s-a aprins in bord. Daca acesta este ledul care s-a aprins asta inseamna engine oil level too low adica nivel ulei din motor prea mic, verifica imediat joja si vezi cat indica. Daca este cazul completeaza cu ulei de motor. Atentie joja trebuie sa o verifici inainte de a porni motorul sau sa treaca cel putin 20 minute dupa ce l-ai oprit. Ca sa vedeti bine nivelul de ulei pe joja masina trebuie parcata pe drum drept, nu in panta.

      Reply
  • 30/12/2015 at 12:34 pm
    Permalink

    Salut, apreciez raspunsul. Pot sa iti spun ca nu sa aprins nici un bec rosu, ambele au fost de culoare galbena. Cel de ESP stiu si am observat cand intra si chiar am testat daca ESP functioneaza intr-un derapaj controlat si functioneaza. Cel de la servo s-a aprins si cand eram oprit si am testat volanul ( volanul nu era greu de manevrat , functiona normal ) si cand s-a intamplat in mers , acelasi lucru, functiona normal. Astfel problema e urmatoarea. La pornire o data si o data in mers sa intamplat sa se aprinda martorul ptr servo si ESP . In ambele situatii manevrarea volanului nu era afectata, functiona normal. Nimic din situatia de facto a masinii nu era afectat aparent doar aprinderea marotrilor galbeni si alarma care sa stins. Precizez ca sa intamplat doar de doua ori si eu fac aproximativ 150 -200 km zilnic , in rest nimic din acel moment. E doar o curiozitate si de ce a dat erorile respective, ca sa incerc sa solutionez o eventuala problema mai grava. Cred ca o noua diagnoza ar lamuri sau poate faptul ca am cauciucuri de iarna si am mers mult pe ele ptr ca nu e zapada oricum. Merci mult ptr raspunsuri.

    Reply
    • 31/12/2015 at 12:23 pm
      Permalink

      Servo directie si esp lumini de bord vw golf 4
      Salutare Marco, daca faci o diagnoza te rog frumos sa revi cu un feedback pentru a ajuta utilizatori care intampina aceasi problema ca ta.

      Reply
  • 29/12/2015 at 2:40 pm
    Permalink

    Salut . Am un Golf V din 2004. Precizez ca sa intamplat deja de doua ori. O data cand am pornit masina si o data in mers. Sau aprins martorii de la esp si servo (volanul acela) plus sunet de alarma in bord. Martorul de servo a stat aprins intre 3-4 sec cel de esp 2 secunde si sau stins ambele. In timp ce martor de la servo era aprins am incercat volanul sa vad daca e vreo diferenta si nimic totul ok. Totusi vreo idee de ce se intampla asta. In ambele cazuri era frig afara intre 0 si 1 grad, precizez si asta daca are vreo importanta. Merci anticipat.

    Reply
    • 30/12/2015 at 7:03 am
      Permalink

      Salut Marco, nu pot sa-mi dau seama din ce cauza s-au aprins ambele si pe urma s-au stins. Ce iti pot spune este ca ESP se aprinde in mers atunci cand un senzor simte ca masina derapeaza, aceasta optiune de control electric al stabilitatii se aprinde pe loc doar daca este dezactivat, sau exact cand pleci cu masina.

      Ledul de la servo in forma de volan de culoare rosie este grav daca s-a aprins, toate ledurile de pe bord care sunt galbene ai voie sa conduci masina, nu sunt chiar asa de grave, insa daca aceste lumini de avertizare au culoare rosie trebuie sa opresti imediat masina / motorul intr-un loc sigur.
      Incearca sa verifici lichidul de servo vezi daca are nevoie de completare.

      Te rog sa-mi raspunzi la urmatoarea intrebare, atunci cand s-a aprins becul de servo directie si ai incercat volanul erai in mers sau pe loc ?
      Daca erai in mers nu se cunoaste diferenta.

      Reply
  • 02/12/2015 at 6:33 pm
    Permalink

    Va rog spuneti-mi de ce martorul 62 de la bord Golf 5 sta mereu aprins, masina functioneaza bine.

    Reply
    • 03/12/2015 at 12:01 am
      Permalink

      Buna dimineata Nechita, nu stiu exact la ce va referiti cand spuneti de acest martor cu numarul 62, va rog sa-mi lasati mai multe detalii despre acesta, cum arata, ce culoare are, poate o poza ceva cu el.

      Reply
  • 04/11/2015 at 6:36 pm
    Permalink

    Am si eu o problema la un golf 5 1.9 2008 mi-a aparut martorul de schimb ulei in 1800 km acuma dupa ce se stinge imi apare 157 cheia de servis si un ceas .. !

    Reply
    • 04/11/2015 at 7:13 pm
      Permalink

      Salut Sestun, asta inseamna ca trebuie sa-i faci revizia. Trebuie sa-i schimbi uleiul de motor , filtrele, antigelul, verifica placutele etc.

      Reply
      • 05/11/2015 at 8:49 pm
        Permalink

        Multumesc de informatie !

        Reply
  • 27/07/2015 at 8:59 am
    Permalink

    Salut, am un Golf 5 din 2005 și nu se mai aprinde bordul deloc. Țin sa anunț ca mașină sta pornita o secunda. Știe cineva ce ar putea avea?

    Reply
    • 27/07/2015 at 12:28 pm
      Permalink

      Salut Bogdan, este greu sa-mi dau seama ce are masina, daca bordul nu se aprinde sigur ai o siguranta arsa, dar daca masina nu sta pornita mai mult de o secunda nu stiu exact care ar fi problema. Trebuie sa o duci sa o pui la un tester.

      Reply
      • 27/07/2015 at 1:50 pm
        Permalink

        Am fost la 2 service-uri și-mi spun ca ceasurile din bord sunt arse sau e contact imperfect, de la umezeala dar nu am spălat interiorul.

        Reply
        • 28/07/2015 at 7:05 pm
          Permalink

          Este prima data cand aud asta, eu am intalnit aceasta problema la un Peugeot 206 SW din 2003 si dupa ce am schimbat o siguranta acestea au functionat. Curios era faptul ca siguranta schimbata nu parea arsa (circuitul din ea nu era intrerupt), si avea aceleasi simptome ca la golful dumneavoastra, ceasurile nu mergeau si nici ledurile din el.

          Reply
          • 28/07/2015 at 7:35 pm
            Permalink

            Am rezolvat problema. Era o siguranță exact cu spui nu pare arsa deloc. Acum funcționează normal.mulțumesc pt ajutorul acordat.dacă pot sa ajut o fac cu cea mai mare placere.nu am mai întâlnit o astfel de problema

  • 09/04/2015 at 7:08 am
    Permalink

    Am inteles, multumesc de raspuns!

    Reply
  • 03/04/2015 at 8:35 am
    Permalink

    Buna ziua, resetarea martorului de bord pentru senzor de nox se poate face fara calculator? Si daca da, imi puteti spune cum?

    Reply
    • 08/04/2015 at 7:43 pm
      Permalink

      Salut Andrei, din pacate nu poti reseta acest martor fara calculator. Insa daca acesta s-a aprins din senin este posibil sa ca benzina sau motorina pe care ati folosit-o ultima data sa fie de proasta calitate. Sau daca s-a aprins de la o sonda lambda sau alta piesa si aceasta a fost schimbata este posibil ca acest senzor sa se stinga de unul singur. Am intalnit aceste problema la un Peugeot 206 SW si la un VW Lupo.

      Reply
  • 09/01/2015 at 9:22 pm
    Permalink

    Am o problema la un Golf 5 nu imi merge turbo mereu cand e cald si cand e prea frig nu merge ce poate fi?

    Reply
    • 09/01/2015 at 9:44 pm
      Permalink

      Salut Andrei, din pacate nu ma pot pronunta exact ce cauzeaza aceasta problema la turbosuflanta, pana nu pui masina pe un tester nu poti afla 100% ce este devina. Insa imi pot da cu parerea este posibil sa ai probleme cu senzorul de presiune al tubrosuflantei.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *